I disse (snarlige) juletider er det tilladt at have hemmeligheder. Dette er en af dem.
Jeg er ved at samle adventsgaver til to, som står mig nær, men som jeg ikke har fået dyrket så meget i den seneste tid. Måske er det en lille smule aflad, men det er af hjertet ment.
Jeg er faldet fuldstændigt for denne løsning til præsentationen (til ham og til hende) som er helt fantastiske i deres udtryk – omend jeg jo i virkeligheden burde lave noget med min efterhånden støvede limpistol….
Tiden er dog en faktor jeg ikke kan komme udenom og de skal jo være færdige og fyldte til den kommende søndag – eller rettere lørdag, hvor jeg forventer at overrække pakkerne til det mødrende ophav.
Og det er i den forbindelse, at jeg lige har oplevet suveræn kundefokus og stor imødekommenhed. Desværre kan jeg endnu ikke røbe hvor. Men et sted på nettet har jeg lige bestilt noget. Idet jeg var usikker på om det blev sendt til mig eller til slutmodtageren og om det kunne komme frem i rette tid, ringede jeg til dem.
Det endte med, at dem i den anden ende, tager min bestilling tilside, sørger for at det bliver sendt til mig, så jeg har det senest lørdag – også selvom de normalt først sender efter at man har indbetalt på et girokort… (Girokortet bliver i øvrigt også droppet – de mailer mig bankoplysningerne og så sætter jeg pengene ind på deres konto).
Se er det ikke bare en dejlig opbyggende historie på en grå, grå torsdag. Det synes jeg!
Skriv et svar