Som det står nedenfor, så har en af bagmændene bag 23 faktisk forsøgt at komme i kontakt med mig, i spørgsmålet om min 23-konto.

Efter min mail i søndags, har jeg faktisk fået ikke mindre en to mails fra 23, som beklageligvis er røget i mit spamfilter.

For at gøre uret ret vil jeg gerne citerer fra mailen, der er modtaget kun 10 minutter efter jeg sendte min mail til 23:

“Ked af at vi yder så dårlig service. Det går vi igang med at lave om på mandag morgen, for din situation er helt uholdbar.
Også lidt ked af at du ikke har kontakt mig før – for så kunne vi har løst det her lynhurtigt.

Jeg har opgraderet dig til plus med det samme her nu (kan kun opgradere dig til ét års plus her – men du skal nok få et par års plus oveni).

Hvis du giver mig det konkrete beløb du er blevet charget på dit kreditkort kan vi udrede at du får hvad du har betalt for – og lidt til som bod på skaden.

God weekend.

-Thomas

Nu er det så mig der er lidt rød i hovedet…