Det fremmer ikke købelysten, når man af ekspedienten nærmest bliver beordret til at stoppe, den unyttige pillen ved varerne.
“det er altså ikke for noget, men gider du ikke lige lade være med at røre ved de der vare – folk stiller dem forkert tilbage og så passer priserne på varen ikke med prisen på skiltet!”
Hold op, hvor må det være surt at stå i butik, og så have alle de der kunder rendende. Kunder der både prøver, roder og flytter om på varerne – ja man kan måske ligefrem opleve kunder, der spørger en om noget.
For man skal jo ikke være opsøgende og spørge kunden, “om man kan hjælpe, eller “om de ønsker noget” – eller prismærke varen, så det ikke gør noget hvis kunden stiller den forkert, efter at have pillet ved den.
Mit navn er visitsen – og jeg tror jeg, lige netop i dag er en hadekunde – men hey – hvem er til for hvem? Hvis du ikke gider behandle mig ordentligt, så gider jeg da bare ikke lægge mine penge i din butik!
Skriv et svar