Når man ikke kan få lov til at købe en vare

eller

Hvordan det kan være helt umuligt at opgradere sin 23-konto

Det er efterhånden 2½ år tid siden jeg opladede mit første billede 23hq.com. Jeg har lige siden brugt tjenesten, og har været glad ved det. Det opfylder mine behov og jeg fortæller tit og ofte om hvad 23 kan og har fået mange af mine venner til også at bruge billedtjenesten.

23 har to profilmuligheder. En gratis profil hvor man kan uploade 30 billeder om måneden og en Plus-profil, hvor man for 149 kr./året har fri upload.

Jeg har altid haft en Plus-profil fordi jeg ind i mellem uploader mange billeder.

Min profil udløb på et eller andet tidspunkt her i år og da det blev aktuelt for mig at uploade nogle flere billeder, end hvad man kan med gratis-kontoen, forsøgte jeg at opgradere min profil.

Men det gik ikke!

Siden før påske har jeg gjort ikke færre end 6 forsøg – heraf med to forskellige kreditkort og oprettelse af en pay-pall konto og fra to forskellige computere, uden at det er lykkedes mig at få den famøse Plus profil.

Jeg har dertil skrevet ikke mindre end 3 mails til en af mænnerne bag 23 – uden nogen respons og nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre?

Der er ikke nogen mailadresse tilknyttet sitet – og de adresser jeg har skrevet til har jeg fået af en af mine venner, der kender nogen – men selv med den insiterviden har jeg altså ikke fået noget svar.

Jeg sidder med to “kvitteringer” på at jeg har betalt for en plus-adgang -jeg har nemlig lige forsøgt igen i dag – men lige lidt hjælper det, jeg har ikke en plus-konto og det ser ikke ud til at jeg kan få lov til at få det.

Nu har jeg (igen) skrevet til folkene bag – både via 23 og via de mailadresser jeg har kunne finde på den på nettet – og så må vi se om 4 gang er lykkens gang, eller om jeg er nødt til at finde et alternativt billedsite , en som gerne vil have mine billeder og ikke mindst mine penge…

Jeg kan ikke lave være med at synes at det er godt fjollet at lave et godt produkt og så koble det sammen med et elendigt betalingssystem, som forhindre folk i at købe det selvsamme produkt.

3 svar til “Når man ikke kan få lov til at købe en vare”

  1. […] i går er min Plus-konto på 23hq.com blevet oprettet – om det skyldes held, min  henvendelse eller noget […]

  2. Bestilte Plus abb. før Påske men uden held. Skrev til help@23hq.com og fik svar dagen efter. Herefter gav de mig 2 års gratis Plus abb. som plaster på såret.

    Men helt nemt var det ikke at købe deres produkt – enig.

  3. visitsen Avatar

    Interessant at høre…

    Jeg har som nævnt også skrevet til help@23hq.com men har ikke hørt en pind. Har også skrevet til 5 andre adresser – med samme resultat, og det er nok det der frustrerer mig mest.

    En ting er at man aer et klodset set-up hvad angår betaling, det er noget andet når man “vælger” at undlade at gå i dialog med sine brugere.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Arkiveret blogindlæg


Skrevet den:

Du har mulighed for:

At skrive en kommentar, eller trackbacke fra din egen weblog.