Kategori: Jul 2004

Arkiverede indlæg under den kategori


  • j-dag

    Så er det i dag det sner. Men det bliver uden mig. Jeg er nemlig en af de kedelige der mener, at julen skal være rød og ikke blå. Desuden er jeg efterhånden blevet så gammel at jeg sætter stor pris på ting, der ikke involverer overfyldte barer og 15-årige der hælder udenbords, hvad før var indenbords.

    Men jeg sætter dog pris på at ære julen, som julen skal æres:

    rød

    (klik for et nærmere kik)



  1. Sikke smukke tasker, på hvert deres måde Og med deres egen historie Du er heldig og havde dem



De søde, de gode, de slemme og de helt forfærdelige. Læs andres hemmeligheder på PostSecret:

Link til postsecret.blogspot.com